Bilişim Teknolojileri Alanı 10 ATP ve 11 ATP Bilişim sınıfı öğrencilerimiz, eTwinning projemiz <Crazy Loop Coding Troop/> kapsamında takım çalışması olarak çubuk makarnalarla en yüksek kuleyi yapma etkinliği yaptılar.
Ekip Çalışması ve Problem Çözme Etkinliği
Bilişim Teknolojileri Alanı 10 ATP ve 11 ATP Bilişim sınıfı öğrencilerimiz, eTwinning projemiz <Crazy Loop Coding Troop/> kapsamında takım çalışması olarak çubuk makarnalarla en yüksek kuleyi yapma etkinliği yaptılar.
Marshmallow Challenge, bir ekip çalışması ve problem çözme etkinliğidir. Katılımcılara makarna, bant ve bir adet yumuşak şeker verilir. Görevleri, bu malzemeleri kullanarak en yüksek ve en sağlam kuleyi yapmaktır. Kuleyi yaparken dikkate alınması gereken kurallar şunlardır: Sadece verilen malzemeler kullanılabilir, şeker en üstte olmalıdır, kule ayakta durmalı ve belirli bir süre içinde tamamlanmalıdır. Bu etkinlik genellikle iş birliği, iletişim, yaratıcılık ve liderlik becerilerini geliştirmek için kullanılır.